ip


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دوست دارید در این سایت کدام نوع موضوع بیشتر کار شود؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 315
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1



_ صفحه اصلی سایت

مشاهده صفحه جدید گن لاغری اسلیم لیفت
تبلیغات

HomeGuard Activity Monitor نرم افزاری بسیار عالی برای والدین و کسانی است که میخواهند دسترسی به کامپیوترشان را به طور کامل تحت نظر داشته باشند. این نرم افزار کامپیوتر را به طور کامل در دنیای آنلاین و آفلاین تحت نظر خواهد داشت. توسط این نرم افزار تمامی سایت های پورنوگرافیک و غیراخلاقی بلاک خواهند شد و نوعی فیلتر خانگی توسط نرم افزار صورت خواهد گرفت. تمامی سایت های مشاهده شده توسط کاربر با جزئیات کامل نظیر زمان سپری شدن وقت در آن وبسایت ضبط و ذخیره خواهند شد. بلاک شدن وبسایت ها از طریق بلاک کردن کلمات کلیدی و حتی تشخیص هوشمند محتوا توسط نرم افزار و همچنین از طریق بلاک کردن مستقیم آدرس سایت امکان پذیر می باشد. تهیه اسکرین شات به صورت پیش فرض توسط نرم افزار هر ۱۰ دقیقه یکبار صورت میگیرد ولی کاربر میتواند تعیین کند که حتی هر ۲ ثانیه اسکرین شات تهیه شود. ضبط تمامی کلمات وارد شده کاربر و همچنین ضبط و ذخیره تمامی کلمات رد و بدل شده در چت با پشتیبانی از مسنجرهای Yahoo and MSN/Windows Live messengers و ایمیل های pop3/smtp با قابلیت اینکه در زمان رد و بدل شده کلمات غیرمجاز و لیست سیاه قابلیت چت بلاک شود. قابلیت کنترل اینترنت از طریق محدود کردن زمانی به این صورت که مشخص شود در چه روزهایی اینترنت قابل دسترسی باشد و همچنین محدود شدن زمان استفاده از اینترنت قابل کنترل است. قفل کردن و محدود کردن درگاه های usb نیز در کنار بررسی پرینتر از جمله قابلیت های دیگر محسوب می شود. محدود کردن و کنترل استفاده از بازی ها و نرم افزارهای خاص و تعیین شده از طرف کاربر امکانات نرم افزار ار تشکیل می مدهد. در پایان ارائه گزارشات کامل از فعالیت های کاربر در نرم افزار تعبیه شده است.

 

homeguard activity monitor کنترل کامل کاربر در اینترنت HomeGuard Activity Monitor 1.7.4

 

 

 

 

password کنترل کامل کاربر در اینترنت HomeGuard Activity Monitor 1.7.4رمز فایل: www.downloadha.com

download کنترل کامل کاربر در اینترنت HomeGuard Activity Monitor 1.7.4 لینک دانلود – 9.7 مگابایت لینک کمکی




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ابزار قفل گذاری و امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار HomeGuard Activity Monitor, دانلود کرک HomeGuard Activity Monitor, نرم افزار keyloggers, نرم افزار بلاک کردن سایت های اینترنت, نرم افزار بلاک کردن چت, نرم افزار محدود استفاده از اینترنت, نرم افزار محدود کردن زمانی اینترنت, نرم افزار مشاهده سایت های باز شده, نرم افزار کنترل اینترنت, نرم افزار کنترل فرزندان در اینترنت, نرم افزار کنترل فرزندان در کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 1200

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودی و آدرس downlodi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com